Методичний дайджест: «відкрита педагогічна студія» вчителів математики
Зміна життя вимагає нових форм організації освітнього процесу, нових ритмів та методів системи освіти.
Як змінити роботу вчителя, щоб забезпечити вимоги до освітнього процесу на даному етапі? Як зробити цікавим шкільне життя здобувачів освіти? Як стати активними агентами змін в системі освіти? Щоб дати відповідь на такі питання, методичним кабінетом відділу освіти організовано проведення «відкритої педагогічної студії» вчителів математики на базі Воловецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів 26 березня 2019 року.
Про розвиток професійної компетентності та використання нових способів і прийомів професійної діяльності педагога виступив вчитель математики Абранського ЗЗСО І-ІІ ст. Височанський О. В. Із творчим доробком ознайомила присутніх вчитель математики Воловецького ЗЗСО І-ІІІ ст. Тимчик С.Й., в якому розкрила формування соціальної та громадянської компетенції учнів на уроках математики. Про виконання навчальних програм та реалізацію очікуваних результатів в умовах сучасної школи виступила вчитель математики Воловецького ЗЗСО І-ІІ ст. Лаврик Л. М. З досвіду використання STEM-освіти поділилася вчитель математики Н. Ворітського ліцею Понзель Р. М.
Засідання пройшло в дружній, доброзичливій атмосфері, вчителі ознайомилися з ефективними методами викладання математики та зробили висновок, що тільки з використанням інноваційних технологій можна забезпечити ефективний розвиток освітньої системи.