Практичні психологи – рушійні помічники педагогів
В рамках заходів реалізації Концепції Нової української школи відбувся семінар практичних психологів на тему: «Адаптація учнів 1 класу до умов навчання та використання психолого-педагогічного консиліуму як однієї з форм психокорекційної роботи». Участь у семінарі взяли заступники директорів шкіл та методисти районного методичного кабінету. Завідувачка РМК Соловій В.М. акцентувала увагу присутніх на те, що зміст початкової освіти вирізняється між предметною інтеграцією і практичною спрямованістю, що дасть змогу краще врахувати характерну особливість молодших школярів, запобігти їхньому перевантаженю. Як враховувати вікові особливості дітей 6-ти років, допомагати вчителям зрозуміти психологічний стан учнів, проводити діагностику спостережень розповіла Бирак Л.І., психолог Гукливської ЗОШ І-ІІ ступенів. Про роль адаптації учнів та роботи адміністрації школи по організації умов навчання та виховання дітей 6-ти річного віку виступила Дробок Н.Ю., заступник директора Воловецької ЗОШ І-ІІІ ступенів. Одним із компонентів діяльності вчителя є використання педагогіки партнерства. З досвіду роботи про перші кроки щодо порозуміння з учнями, батьками поділилася Кобрин М.І., вчитель 1 класу Воловецької ЗОШ І-ІІІ ступенів. Про нові вимоги до учасників освітнього процесу в контексті Нової української школи розповіла Селехман В.І., методист РМК. З методикою проведення психолого-педагогічного консиліуму ознайомила учасників семінару Приймич І. В., психолог Нижньоворітської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Практичні психологи є однією із впливових ланок у виконанні завдань, які ставить Нова українська школа.