Вивчення педагогічного досвіду та обмін практикою
Відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Положення про методичну роботу в закладах освіти (наказ МОН України № 1115 від 03.05.2020 р. із змінами), річного плану роботи відділу освіти, культури, охорони здоров’я, молоді та спорту Воловецької селищної ради та методичних рекомендацій Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, у закладах освіти громади систематично організовуються засідання методичних спільнот педагогічних працівників. Їхня діяльність спрямована на професійне вдосконалення вчителів, обмін досвідом, поширення ефективних педагогічних практик і впровадження сучасних технологій навчання.
28 жовтня 2025 року у Воловецькому ліцеї відбулося засідання методичної спільноти класних керівників початкових класів. Основною метою зустрічі було обговорення сучасних підходів до організації освітнього процесу, обмін досвідом роботи та впровадження інноваційних педагогічних технологій.
У ході роботи учасники представили власні розробки, поділилися напрацюваннями щодо застосування інтерактивних методів навчання та виховання, що сприяють розвитку пізнавальної активності учнів. Засідання відзначалося насиченою програмою — проведено майстер-класи, практичні обговорення та демонстрації педагогічних кейсів.
Педагоги акцентували увагу на питаннях адаптації першокласників до шкільного середовища, розвитку мотивації до навчання, використанні ігрових технологій, творчих завдань і засобів розвитку логічного мислення. Важливим аспектом стало обговорення шляхів формування емоційного інтелекту учнів, виховання доброзичливості, взаємоповаги та позитивного мікроклімату в учнівських колективах.
Вчителі поділилися досвідом використання цифрових ресурсів і технологій штучного інтелекту у створенні навчальних медіапродуктів, а також обговорили роль сучасного педагога-новатора у формуванні безпечного, відкритого й творчого освітнього простору.
Засідання пройшло у доброзичливій, конструктивній атмосфері, стало платформою для професійного зростання й творчого обміну ідеями. Учасники засідання підтвердили готовність до впровадження нових підходів у навчальну діяльність і виховання молодших школярів.